0

Neden bu kadar zor seni sevmek ve bulamamak dokunmak istedikçe uzaklasmak düsündükçe unutmak neden bu kadar zor seni sevdigim halde söyleyememek hep birseyler gizlemek sana sahip olacagim yerde seni kaybetmek...
  
Yanlizlik ne mavi derinlikleri olan denizlerde nede sicak çöllerde olmaktir, yanlizlik bu sehirde seni arayipta bulamamaktir...
  
IZDIRAP YASIORUM SENSIZ HER GECE,RUHSUZ YASAM GIBI OLUYOR,SENSIZ OLMUYOR,YOKSUN YANIMDA,SEVGINE IHTIYACIM VAR,SARILISINA MUHTACIM,TATLI BAKISINI OZLEMEKTEYIM...
  
BELKI FAZLA YAZIYORUM.BELKI FAZLA RAHATSIZ EDIYORUM.KUSURA BAKMA AMA AMACIM BU DEGIL.BEN SADECE SENI UNUTMADIGIMI HATIRLATMAK ISTIYORUM!!


  
Bir animsin okuyupta bitiremedigim, bir özlemsin yalvaripta hükmedemedigim, bir sen sensin merhaba deyipte elveda diyemedigim, bir tek bildigim var sensiz ben hiiiçiiimmm... 
  
UNUTMAK MI DEDIN,SUS CUNKU YALAN SOYLEDIN UZAKLASMA BENDEN,VAZGECMEK ISTEMIYORUM SENDEN HAYATIMI SENIN HAYALINLE SUSLEDIM,INAN BANA SENI HERSEYDEN COK OZLEDIM!!
Aksamin matem rengine büründügü saatte gökyüzündeki kandiller tek, tek yanmaya basladiginda içimde sessiz bir çiglik... Özlemeyi özledim. Özlemeye deger ne kaldiysa...
  

Yalnizlik gecelerin, Ümit bekleyenlerin, Hayal çaresizlerin, Yagmur sokaklarin, Tebessüm dudaklarin, Sen ise yalniz benimsin birtanem...
  
SEVDADA OZLEM OLMALI KI YUREKLERDE KALSIN, OZLEM BIRAZDA ACI VERMELI KI YUREKLER SEVDANIN DEGERINI BILSIN, YUREKLER CESUR OLMALI KI SEVDALAR TURKU TADINDA OLSUN!
  
SEVGILERIN EN GUZELI SENI SEVMEK, OZLEMLERIN EN GUZELI SENI OZLEMEK, VE HAYATIN TADI SABAH KALKTIGIMDA SENIN VAR OLDUGUNU BILMEKTIR BIRTANEM!!
 

GÜNLERDIR KAPIMI KIMSELER ÇALMIYOR. GÖGSÜMDEN IÇERI YOKLUGUN SIZIYOR. BIR DEMLIK ÇAYIM VAR TÜTÜNÜMDE GEÇIYOR. DUVARLARA YAZDIGIM HER CÜMLE AGLIYOR
  
Bir KaranLIK geLiyor yokLugunun ardindan. Ne zaman güne$ batsa bu son gecem diyorum. Vazgeç yaLan dünyanin köhne saLtanatindan. Yeti$ir bunca keder bunca eLem diyorum. Bu ne bitmez ayriLik, bu ne bitmez özLem diyorum
Eger canin sikiliyorsa gece her zamankinden karanlik gözüküyorsa gökyüzüne bak ve sabahi düsün inan sabahi bekleyen tek sen olmayacaksin.
  
Bir romandin okuyupta bitirmedigim, Bir hayaldin yalvarip da hükmedemedigim, Bir sendin merhaba deyipte elveda diyemedigim. Tek bildigim var oda SENI COK OZLEDIGIM


  
Giderim ben umutsuzca yelkensiz gemi misali hasretin vurur beni vefasiz bir hançer gibi sanmaki korkarim ben ölümden.. aci ayriliktan korkarim sensizlik ne demektir bilemezsinki ayriliktan aci ölümden gerçek...
  
Hasretin yüregimi yakar gülüsün bir ömre bedel cehendemden beter sensizlik izdirabin dinmiyor gülüm seniz olmak beni su gurbet elde kahediyor bekle dönecegim yakisiklim 
  
Bana aski sorsan tarifi yok derim desenki beni ne kadar sevdigini söylesen gökteki yildizlar, günesin yaydigi isik isinlari derim ama gün gelir bunlar bitecek ama sana olan askim bitmeyecek çünkü sana olan askim sonsuzunda ötesinde..
  
GOZLERI UZAKLIKLAR DEGIL, BAZENDE GOZE ALAMADIGIMIZ YAKINLIKLAR ACITIR...






  
Denizler durulmaz dalgalanmadan, Umutlar yesermez sevgi olmadan,Yalnizliklar yok olmaz beraber olmadan, Mutluluklar yasanmaz inan SEN OLMADAN..
Hasretin öldürdü beni ! Simdi geceler çaresiz, geceler sensiz, Bir öpüsten daha sicak simdi yagmur damlasi, Gelip konar dudaklarima sessiz. Söylemismiydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz.
  
BASKA SAHILLERE BAKIYOR OLSAKTA BASKA BULUTLAR GECSEDE UZERIMIZDEN AYNI YILDIZI SECIYORUZ GOKTEN BELKIDE AYNI YAGMUR ALTINDA OZLUYORUZ BIRBIRIMIZI..
  
Simdi saat sensizligin ertesi,Yildiz dogmus Gökyüzü ayaydin,avutulmus cocuklar coktan uyudu.Bir ben kaldim tenhasinda gecenin,bir avutulmamis BEN... 
  
Elimde denizden çaldigim bir midye var. denize o kadar uzak ki senle ben gibi ama aramizda bir fark var o denize sen bana aitsin.


  
SEN SENI OZLEYENIN OZLEMINDEN HABERSIZ OZLEMLE OZLENMEKTESIN.SEN VARYA SEN, OZLEMLERIN ICINDE EN COK OZLENENSIN.
  
Yillari birgüne nasil sigdirdin hasretin acisini nasil dindirdin banada söyle bende bileyim. sana yalvarmistim sana aglamistim senden baska kimsem yok demistim sen simdi uzakta ben hasret içindeyim sen yoksun yanimda hasret içindeyim...dön artik nerelerdesin bitanem canim askim sensiz yasayamiyorum...

Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Top