2
DHA
 Bursa’nın Orhangazi İlçesi'nde geçen pazartesi gecesi şofbenden sızan gazdan zehirlenerek yaşamını yitiren 11 yaşındaki Gizem Bera Yüksel'in ablası, 12 yaşındaki İrem Sıla Yüksel, tedavi gördüğü Bursa Şevket Yılmaz Devlet Hastanesi’ndeki yaşam mücadelesini kaybetti.

Bursa Orhangazi'de şofbenden sızan gazdan zehirlenerek yaşamını yitiren 11 yaşındaki Gizem’in ablası, 12 yaşındaki İrem Sıla Yüksel, tedavi gördüğü Hastane’de yaşam mücadelesini kaybetti.
Bursa’nın Orhangazi İlçesi’nde geçen pazartesi gecesi şofbenden sızan gazdan zehirlenerek yaşamını yitiren 11 yaşındaki Gizem Bera Yüksel’in ablası, 12 yaşındaki İrem Sıla Yüksel, tedavi gördüğü Bursa Şevket Yılmaz Devlet Hastanesi’ndeki yaşam mücadelesini kaybetti. Şevket Yılmaz Devlet Hastanesi yoğum bakım ünitesinde pazartesi gecesinden beri solunum cihazına bağlı olan İrem Sıla Yüksel saat 18.30’da yaşamını yitirdi. Küçük kız, yarın aynı olayda ölen kardeşi Gizem Bera Yüksel’in yanında Orhangazi İlçesi’nde toprağa verilecek.

O minik meleklerden videolar
Ilkokul üçüncü sınıf öğrencisi GİZEM'İN internete düşen bir videoda yer alan çığlığı büyük küçük herkesi derinden yaraladı. Bursa Orhangazi Atatürk İlköğretim Okulu üçüncü sınıf öğrencisi Havva Mutlu ve Gizem Bera Yüksel'in sınıf öğretmeni Cemal Aykaç'ın Çektiği ve kızı tarafından internette yayınlanan görüntülerde, matematikten 100 alan sınıf başkanı Havva, öğretmenine şunları söylüyor: "Benim gibi 100 alsınlar diye uğraştım. Sorular sordum, cevaplatmaya çalıştım. Kimse beni dinlemiyor. Burada ağlıyorum, kimsenin umurunda değil. Yazıklar olsun size. Neden çalışmıyorsunuz? "

Yorum Gönder Blogger

  1. Minik melekler bizi önce güldürdünüz, sonra ağlattınız. Nur içinde yatın allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  2. VALİ ÖLDÜKLERİNİ DUYDUMU ACABA ?

    YanıtlaSil

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Top