5


Geçtiğimiz aylarda tecavüzcüye elektrik şoku uygulayan külotu tanıtan iç çamaşırı üreticileri, şimdi de kesilemeyen veya dışarıdan zorlamayla çıkarılamayan bir külot icat etti.

 Tecavüz korkusuna karşı çareler geliştirmeye çalışan iç çamaşırı üreticileri, geçtiğimiz aylarda tecavüzcüye elektrik şoku uygulayan külotu tanıttıktan sonra şimdi de kesilemeyen veya dışarıdan zorlamayla çıkarılamayan bir külot icat etti.

Merkezi New York'ta bulunan AR Wear firması tarafından üretilen külot, makasla veya bıçakla kesilemiyor ve sahibi istemedikçe zorla çıkartılamıyor. Ayrıca her bedene göre ayarlanabiliyor.

Kadınları tecavüze karşı bilinçlendirmeyi amaçlayan Nyack adlı bir kadın kuruluşu tarafından da desteklenen külotun tanıtım filminde, tecavüzsavar külotu giyen kadınların geceyarıları sokağa rahatça çıkarak koşabileceği, tek başına rahatça dolaşabileceği ve gece kulübünde içebileceği ve riskli bölgelere çekinmeden girip çıkabileceği belirtiliyor.
kaynak:  http://www.haberand.com/tecavuze-karsi-tecavuzsavar-kulot--h-373966.html




Yorum Gönder Blogger

  1. Çok güzel siteniz var buda benim bayanlara özel bayan iç giyim sitem ile uygun fiyat iç çamaşırları sizlerele. http://fantazigiyimtrendi.blogspot.com seç beğen al.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitenizi ziyaret ettim gerçekten beğendim orayada yorum yazacağım (h)

      Sil
  2. Bizim ülkemizde iş yapmaz bu iç çamaşırı bizdekiler bunu deler geçer :D

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM:0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM.

    YanıtlaSil

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Top