24
Motosiklet sitelerinde gezerken tesadüf  eseri ilk defa Apache RTR 150 gördüm. TVS isminde bir motosiklet markası hiç duymamıştım. Nasıl bir şey diye bir bakim derken TVS motosiklet' in sitesinde kendimi buldum. Apache RTR 150 motor gözüme takıldı, tasarımı çok hoştu, aslında arkadaşımla ben Honda CB 125 ve CBF 150 bakmak için internette gezintiye çıkmıştık. Neye niyet neye kısmet Apache RTR 150 karşılaşınca ilk defa gördüğümüz için özelliklerini, tasarımını gözden geçirdik gerçekten beğendik, sitesinde bulunan renklerine baktık kişisel olarak ben motosiklette siyah rengi sevmiyorum, daha göze batan renkleri tercih ediyorum, malum ülkemizde araç kullanan trafik canavarları motosiklet kullanıcılarını pek görmüyor şöyle yolda gelirken ben geliyorum desin gören gözlere can gelsin,  belki varlığımızı anlarlar düşüncesindeyim :)

Arkadaşımla renk olarak Kırmızı ve Sarı arasında gidip geldik karar vermemiz biraz zor oldu çünkü ikiside harika görünüyordu, en sonunda sarı renkte karar kıldık, fakat kırmızınında tasarımla çok güzel durduğunu söyliyeyim. Geldik herşey iyi güzel görünüyorda buda yollarda dökülen çin mallarındanmı acaba diye sitesinde bakmaya başladık bakarkende inşallah çin malı değildir, demeyide ihmal etmedik. Hindistan malı çıkınca içimiz rahatladı, çin malından iyidir diye düşündük. Şunu belirtiyeyimki TVS Türkiyenin internet sitesi hiç olmamış, böyle güzel motosikletin tanıtımı için hiç uygun değil, hangi mantıkla hazırlamışlar onu anlamış değilim. TVS Türkiye internet sitesinden sizlerle Apache RTR 150 nin güzel özelliklerini burada paylaşmak isterdim ancak sanki özel olarak kimse burdan bilgi almasın kimse paylaşmasın diye yapılmış gibi, ne kopyalanıyor bilgiler nede rahat rahat gezebiliyorsunuz. Umarım TVS Türkiyenin yetkili kişileri okurlar bu yazıyı. Daha fazla bilgi paylaşmadığımız için kusura bakmayın.

Konuyu dağıtmadan aradan 3 gün geçmişti Bayrampaşa, Kocatepe mahallesi, Şehir parkı caddesinden geçerken Motobest motosiklet aksesuarları satan mağazanın önünde APACHE RTR 150 nin siyahını görünce hemen yolumu değiştirip incelemeye başladım.

Yakından da bakmak bir başka oluyor :)
Yakından görmek, incelemek ellemek, ona dokunmak, onu hissetmek ayrı bir duygu. Benim meraklı gözlerle baktığımı gören mağaza sahibi yanıma yaklaşır yaklaşmaz sarısı varmı diye sordum, kalmadığını siyah ve gıri renklerinin olduğunu söyledi. Resimlerine bakmış görüntüsünü tasarımını beğenmiştim zaten, yakından inceleme fırsatı bulunca iyice orasına burasına baktım çok güzeldi. Ben 1995 yılında 2 zamanlı misk motor almıştım bir kaç ay kullanıp yine 2 zamanlı Jawa almıştım ozamanlar 2 zamanlı motorlar vardı, her gün Jawa' yı tamire götürmekten bıktım. Arkadaşım buna verdiğin tamir parasıyla, harcadığın benzin parasıyla Modenas al bir yıl  taksitlerini ödesen bedevaya almış gibi olursun dedi. O zamanlar Türkiyeye yeni gelen Modenaslar modaydı uzaktan kumandalı, kask hediyeli, ön ve arkada sepet üstelik ilk defa 4 zamanlı bir motorla tanışacaktım, 1999 yılında Modenas aldım çok rahattı gerçekten tamir derdinden, benzin masrafından kurtulmuştum. 12 sene beni taşıdı yolda bırakmadı çok memnundum ancak taşındığım için yer sorunu vardı, apartmanın kapısında zincirliyordum modenas hastası biri bana sat deyince, benimde sokakta Modenasımı öyle garip garip durmasına içim elvermedi sattım. Motosiklet sevdası başka bişey almasanda görmek istiyorsun yakından bakmak istiyorsun, insanı çekiyor kendine.

Apache RTR 150 Yakından daha güzel

Yakından her yerini inceledim, altını üstüne getirdim, sağolsun Motobest mağaza sahibi beni kırmadı üstüne çıkıp APACHE RTR 150 nin konforu nasıl diye bakmama izin verdi. Üstümdeki kıyafet pek uygun değildi Takım elbise vardı ama ben yinede APACHE RTR 150' nin üstüne çıkıp onunla biraz daha samimi olmak istedim. Çevremdeki arkadaşların çin malı motorlarını bazen alıyordum, çin malı motorların üstünde sipsivri duruyorsun sanki motorun bir parçası değilde öylesine eğrelti gibi oluyorsun, fakat Hindistan malı Apache RTR 150 ye ilk defa bindiğim halde sanki onunla çok iyi anlaşacakmışız gibi bir his geldi. Direksiyonu sağa sola çevirdim el tutacaklarından tuttum herşeyiyle beğendim. Tabiki asıl kulananların yorumları önemli, gidişi nasıl, yol tutuşu, masraf çıkartıyormu?, rahatmı? Kullananlar yorumlarını fikirlerini yazarsa almayı düşünenlerede yardımcı olurlar.
Afacanlar ve APACHE RTR 150 gri' nin üstünden inmek istemediler

Ben binince yanımda beni izleyen çocuklarında içi gitti, kimin içi gitmezki :) üzülmesinler diye kırılmasınlar diye Motobest mağazasındaki Burhan bey den izin alıp meraklı geleceğin motosiklet sahipleri çocuklarıda bindirip birde hatıra fotoğrafı çektirdim.
DİKKAT!  
APACHE RTR 150 kullananlar mutlaka görüşlerini, deneyimlerini yorumlar kısmına yazsın...
Motobest' e gibip benim gibi yakından bakabilirsiniz adresi ve telefon nosunu yazıyorum.

MOTOBEST
Motosiklet Aksesuarları
Kocatepe mahallesi- Şehir parkı caddesi- No:179 Bayrampaşa İstanbul
Tel: 0212 640 35 42
Motobest internet sitesi: http://motobest.com.tr/index.php






İlgili Aramalar: APACHE RTR 150 kullananların yorumlarını bekliyoruz.............

Yorum Gönder Blogger

  1. KIRMIZI GÜZEL :B :B

    YanıtlaSil
  2. bence Sarı güzel :A :A :A

    YanıtlaSil
  3. Çin malları gibi masraf çıkarıyormu? Parça sorunu varmı? yedek parçası ucuzmu? Sağlamlığı kadar bunlarda önemli :H :H

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmadığım için birşey diyemiyorum [-(

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Apache taş 150lik motorum var boya istiyor boya kodunu nasıl bulabılırım acilen yardıma ıstıyacımvar

      Sil
  4. Tvs yi öven yüzlerce yorum okudum farklı farklı forumlarda. Teknik özellikleri gerçekten güzel. Görünüm güzel güç güzel yani çamur atılacak bir tarafı yok. Hele hele adını çok bildiğimiz çin malı motorlarla kıyaslanmaz. Okadar yorum okuduktan sonra gittim sıfırını aldım 2012 model dijital göstergeyi hiç kurcalamadım 500 km devirdim ve ilk bakıma gittim dijital gösterge sapıttı bazen km gösteriyo bazen göstermiyo paneldeki iki tuş hiç çalışmıyo servise götürdüm garantiden yenisini isteyelim dediler 15 gün oldu arıyorum daha gelmedi diyorlar. Yani çok iyiymiş sağlammış önemli değil. Parçası varmı kardeşim anında sorununu halledebiliyormusun buda çok önemli, motoru hala çok beğeniyorum ama zamanı geriye çevirme imkanı olsa honda alırım okadar. Bu durumu göz ardı etmeyin karar verirken. Not: satarken her parçası bol miktarda var diyorlar satış politikası aldanmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıklayıcı yorum için tşk ederim, tabiki parça önemli, en kısa sürede sorunu giderip müşteriyi memnun etmek lazım. :-?

      Sil
  5. selam abi bende motobest den yunus abiden aldım apaçhi 14 ocak 2013 de şuan çok memnunum önceden bende kanuni vardı biraz oynadım ben onunla modifiye yaptım 125cc lik motora 200 cc lik kimple motor koydum (şimdi motor elimde kaldı ama olsun) ben onun çok keyfini zevkini sürdüm. konuya gelince birazdaha hızlıydı kanuni 200 lük dü sonuçta ama apaçhiye bindim çok keyifli sürmesi atak lığı dürüşü ve yüksekliği apaçhim şuan 1100 km motorun tek sorunu vibrasyon var çin malı gibi aşırı değil zaten ben alırken vibrasyon olduğunu bilerek aldım memnunum şuan hiç sorun yok 150 cc kategorisinde en hızlı ve güçlüsü 13.5 beygir vibrasyon çok önemli değil diyenlere tavsiye ederim honda ile arasında 1000 tl fark var. ha ben 4900 tl ye apaçhinin yeni kasası gelmiş grenaj farklı çok aham şaham fark yok ama demelerine göre vibrasyonu gidermişler vibrasyon takıntısı olan onu alsın ama ben benimkinin tipini daha çok beğeniyorum. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sizin kullandığınız modelin tipi banada güzel geldi, vibrosyon titreme konusu çok önemli inş gidermişlerdir, son yorumunzdan bu yana titreme durumu nasıl acaba azaldımı devam ediyormu? :o

      Sil
  6. Ben ishak
    Subat 2013 ten bu yana kullaniyorum yakit hiz peeformans iyi. Titresim direksiyonda var ama olsun basinca gidiyor. bu yeter 120 yi rahat deviriyor 3. viteste 100 diyor. benim arka disli bi kucuk sadece.En onemlisi masraf yok. cik sukur

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar tvs nin tasarımını gücünü göz önünde bulundurursak titreme bence pek önemli dgil ama yedek parça sorunu varsa ona bir şey diyemem.ybr ve cbf den güzel bir tasarımı var ama şanzımanı japon olmadıgı için titreme normal diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. tvs nin şanzımanı japon değil mi herkes öyle diyor :o

    YanıtlaSil
  9. Tvs iyi yakışıklı motor ama benim cok icime sinmedi.

    YanıtlaSil
  10. arkadaşlar ben tvs Apache yi 2008 yılının beşinci ayında aldım iyikide almışım bana bu motoru al diyen bayiyede ayrıca teşekkürler tavsiyesi için yıllardır tvs ye biniyorum daha hiçbir şekilde orjinalliği bozulmadı özellikle daha motor bölümü anahtar yüzü görmedi ve ben gün 24 saat nezaman istersem marşa basıp yola çıkıyorum çıkarkende asla kafamda acaba diye bir teredütüm de yok ben özellikle uzun yola gitmeyi çok severim uzun yolda harika bir alet ve bunu da çevremdeki herkese tavsiye ediyorum uzun lafın kısası ben bu motora benzin ve yağ masarafı hariç daha masrafım olmadı tabiki lastikler hariç yılda bir lastik değişirim yakıt konusu ise kesinlikle tartışılmaz TÜRKİYE piyasasına böyle bir motor kazandırdıkları için TVS ye teşekkürler . :-) :-)

    YanıtlaSil
  11. çinli bakıyodum forumlarda hep yok vidaları dağılıyo yok elinde kalır yok ben bu çinin falan filaan bende bunuuun için şimdi ya ybr 125 yada apachi tvs 150 dusunuyorum lakin apachi çoook hoşşş ya:D

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler güzel bir paylaşım.

    YanıtlaSil
  13. bende de 2008 model apaçi tvs 150 lik var ikinci el bile almadım 3 üncü el aldım ama motorum diye demiyorum kilometresi 27binde olduğu halde yinede çok seri ve çok kuvetli sağlam bi motoru var yalnız titreme olayı var ama 3 ü viteste filan kesiyo basmamda demyo ben çok memnunum yakıt desen depoyu doldurayım bir aydan fazla geziyorum

    YanıtlaSil
  14. Bende Kocatepedeki MOTOBEST den tvs apache aldim 2013 model yeşil renk gayet memnunum sadece biraz vibrasyon var ama büyütülcek birşey değil atik bir motor uzun yola gönül rahatlığıyla cıkılabilir

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. selam arkadaşlar.
    2012 Model apachee rtr 150cc'nin ikinci sahibiyim . 6 bin km de aldım şuan 25 bin km de.
    titreşim yüksek devirlere çıkınca hissettiriyor .
    motorun sürücü ve artçı koltuk rahatlığı çok iyi.
    yol tutuşu amortisör ve ön papatya disk fren sistemi çok başarılı .
    Arka fen kampana sistemli. Arka fren balatasını hala değiştirmedim ön freni daha yoğun kullanıyorum .
    en önemli tavsiye motoru tamirciye ustaya pek kurcalatmayın .

    YanıtlaSil

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Top