6
EGER HIYARIN NE OLDUGUNU MERAK EDIYORSAN AYNAYA BAK GÖRÜRSÜN 
 
Bizim köy’de ebe yoktu,hepimiz fırlama doğduk.
 
HAYATIN ENGÜZEL ANI HERŞEYDEN VAZGEÇTİĞİNİZ ZAMAN
SİZİ HAYATA BAĞLAYAN BİRİ OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ ANDIR
 
Gülme komşuna saksı düşer başına

DUYGULARINA DUR DESENDE! SUSTURMAK NE MÜMKÜN DÜŞÜNCELERİ
 
Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin ,Okyanuslarda ender bir balık gibisin
 
Bir üşütür,bir ısıtır, bir ağlatır, bir güldürür
Sen hem sağlık hem de hastalık gibisin
 
Kadın hakkı diye bir şey yoktur, çünkü hakkı erkek ismidir.
 
Evlenip balayına gideceğime ,evlenmeyip alayına giderim.
 
KALBİMİ VERDİM
SAKLASIN DİYE
BUZDOLABINA KOYMUŞ
BOZULMASIN DİYE!
 

DOST;BENİM BURADA ÇEKTİĞİMİ ,MESAFEYE KAYITLI KALMAKSIZIN ORADA ANLAYABİLEN ,HİSSETTİKLERİMİ HİSSDEBİLENDİR .
 
MEZARDA YATANLAR GERİDE HİÇ BIRAKTI ÖTEKİ DÜNYAYA HİÇ GÖTÜRDÜ KALDIYSA GERİDE HOŞ SEDA HOŞ MUHABBET VE YAPTIKLARI İYİLİKLER GÜZEL ESERLER KALDI GERİSİ HİÇ ÖTESİ YOK.
 
TÜKÜRÜLECEK BİNLERCE SURAT VARKEN ,YERLERE TÜKÜRME!!!!!
 
ALLAH YÜRÜ YA KULUM DEDİ ARABAMI SATTIM…
 
DİKKAT BAYAN SÜRÜCÜ SİZİDE BAYABİLİR…
 
ÇOK OKUYAN DEĞİL ÇOK KOPYA ÇEKEN BİLİR…
 
BİLİYOMUSUN ABİ SEN DENİZE GİRSEN BATMAZSIN ÇÜNKÜ TİPİN KAYIK…
 
ERKEKLER ARABA GIBIDIR,DIKKAT ETMEZSEN ALTINDA KALIRSIN 
 
Oğlum müjde sana iş buldum ! büfede yedigün vereceksin .. nasıl iş?
 
Adamin biri saçlarini önce ortadan ayiriyormus sonra liseden ayirmaya baslamiŞ
Ask bir muz kabugudur , dikkat etmezsen ayagın degil , hayatin kayar 
 
Dün eski dostlarla karşılaştık.Eski günlerden söz ettik.Sonra toplu bir resim çektirelim dedik ama sen yoktun.Biz de topsuz çektirdik.
 
Adamın biri pencereden atlamış ölmüş,arkasından biri daha atlamış ölmemiş niye?
-Çünkü ölenle ölünmezmiş.
Aşkım, aşkımıza NOKTA koyma, sana istedigim kadar VİRGÜL vereyim.
BEN PARANI DEĞİL $ENİ $$$EYORUMMM..
YARASA HİÇ BİR İŞE YARAMAYAN BİR HAYVAN OLSAYDI YARAMASA DERLERDİ…
 
Eğer birgün seni unutmak zorunda kalırsam,bu sevgimin küçüklüğünden değil,çaresizliğimin büyüklüğündendir.

SENİ BANA SORDULAR SENİN SU OLDUĞUNU SÖYLEDİM.NASIL YANİ DEDİLER BANA HAYAT VERDİĞİNİ SÖYLEDİM………….! 
 
BİR ÇOCUK PARKI GİBİSİN SESSİZ VE KEDERLİ SALINCAKLAR İÇİNDE YOK HİÇ KİMSESİ
 
SAHİLİ KAYBETMEYİ GÖZE ALAMAYAN,YENİ SAHİLLER KEŞFEDEMEZ. RİCHARD BAH
 
Dört şeyin geri dönüşü yoktur; Ağızdan çıkan sözün, yayından çıkan okun, kaçırılan fırsatların, geçip giden yaşamın.
 
İNSANLAR HAYATI OLDUĞU GİBİ KABULLENMEK İSTEMİYORLAR. HER ZAMAN KENDİ TARZLARINA GÖRE DÜZENLEMEYE ÇALIŞIYORLAR, AMA HAYATIN KENDİLERİNİ DEĞİŞTİRDİKLERİNİN FARKINDA BİLE DEĞİLLER…
 
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM.

Gülme komşuna saksı düşer başına
 
 O KADAR KİBAR BİR SEYİRCİYDİ Kİ HAKEME PORTAKALIN KABUKLARINI SOYDUKTAN SONRA ATIYORDU
 
Seni seviyorum derken hiç yalan söylemedim.yalan söylerken hiç seni seviyorum demedim.
………………………………………………………………
Adamın bırının gözü dalmış burnu yaprak..
……………… ………………… ……………
Gül’ü seven dikenine katlanır kaktüsü sevenin vay haline…
…………………………………………………………….
 Tam öğrenecektim ki zil çaldı.!!! 
…………………………………………………………….
KİM DEMİŞ ARKADAŞ UĞRUNA ÖLMEK ZOR DİYE, ASLINDA UĞRUNA ÖLECEK ARKADAŞ BULMAK ZOR!!
…………………………………………………………
                                                                                Kendini mutlu hissediyorsan, merak etme birazdan geçer.
 
BAŞKASINA KENDİNDEN FAZLA DEGER VERME,YA ONU KAYBEDERSİN YADA KENDİNİ MAHVEDERSİN
 
Hakkımı arıyorum.(Hakkının karısı)
 Hiçbir şeyde gözüm yok. KÖR İDRİS
Üzülme Doğruların Kaderidir Yalnızlık. Kargalar Sürüyle Kartallar Yalnız Uçar
Elektriği Edison buldu faturayı biz ödüyok.    
Geçenlerde sinemaya gittim 10 dk. ara dediler hala arıyorum.
Mustafa Denizli ıssız bir adada kalırsa onu kim kurtarır? Mustafa Sandal
Bebeğe araba çarpmış fakat ölmemiş, neden?Çünki bebeğin bezi BARİYERLİymiş.

 Kalbinde yer yoksa üzülme , ben ayakta giderim.

PREZERVATİFLE AŞK YAPMAK GAZ MASKESİYLE GÜL KOKLAMAYA BENZER

Bütün kadınlar güzeldir.” lafı sürümden kazanmak isteyen erkeklerin uydurmasıdır.
İlahi Azrail sen adami öldürürsün.
Bir erkek en çok sevgilisini, en iyi karisini, en uzun annesini severmiş.
Paranın ne önemi var mühim olan miktarıdır.
    Bir kadın, oğlunu aklı başında biri yapabilmek için 20 yıl uğraşır; Bir başka kadın gelir, 20 dakikada aklını başından alır…

    Size yapılmasını istemediğiniz şeyi başkasına yapın. Çok zevkli oluyor

Kim vurduya gittim, birazdan gelicem…

İnsanların seni ezmesine izin verme; Ehliyet al, sen onları ez…
 
Ne Mutlu ki Erkek Değilim, Yoksa Bir Kadınla Evlenmek Zorunda Kalacaktım . (Bayanlar Tuvaletinden) 
 
BESLE KARGAYI TOMBUL OLSUN.
 
Aşık Olup Izdırap Çekeceğime, Nezle Olup Burun Çekerim.

Solucanlar Bağırsakta Yaşar... Bağırmasakta   

Yorum Gönder Blogger

  1. NEZLE GRİP SOĞUK ALGINLIĞI BİLE GELDİ BULDU BENİ BİR TEK SEN BULAMADIN.

    YanıtlaSil
  2. ANLATAN - ANLATTIKLARININ - ANLAŞILIP - ANLAŞILMADIĞINI - ANLATIRKEN - ANLAMALIDIR ----Taner Yönder

    YanıtlaSil
  3. Bandırma Sporlu Taraftarlar Denizli ye Maça Gitmişler Başlamışlar Tezahürata --Bandırma -- Bandıma -- Bandırma ----Denizlili Taraftarlardan Hemen Cevabı Gelmiş---BANDIRCEZ-- BANDIRCEZ--BANDIRCEZ *** Bu Olay Ayniyle Vakidir Taner Yönder

    YanıtlaSil
  4. Gul bahcesinde gecsede omrum
    senin ustune gul koklamam gulum
    seni sevmek olsada olum
    senin icin olmeye deger be gulum

    YanıtlaSil

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Top