0
 Dünyanın en seksi 100 Kadını" yarışmasında tıklanma rekoru kıran on sekizlik çıtır Kilyos'ta sıcak kumlara yatırdık. Sonrasını merak mı ediyorsunuz? Sadece sayfaları çevirin, yeterli...
FHM'e, hem de bu sefer kapak kızı olarak! Kilyos'taki çekim nasıl geçti?

Süperdi! ikinci çekimim olduğu için daha rahattım ve bence daha samimiydi. Ekibinizin enerjisi çok yüksek, bu yüzden çok keyif aldım.  
Bundan önce FHM'e poz verdiğinde yanında poz veren iki arkadasın vardı. Ama bu sefer tektin, zorlandın mı hic?
Evet, "50 Sarısın" programından Deren ve Şirin vardı. Daha heyecanlıydım diyebilirim.

Malum FHM dergisine kapak çektik, normal değil mi?
FHM'e kapak olmak herkesin harcı değildir, doğru söylüyorsun. Peki, nasıl hissediyorsun? Yakın çevrendeki erkek arkadaşların ne diyor bu duruma? 
Kapak olmanın gururunu yasıyorum. FHM dergisi okuyan erkek arkadaşlarım başta çok şaşırdılar, "içeride gördük seni ama kapak olarak çıkacağın hiç aklımıza gelmemişti" şeklinde yorumlar yaptılar. Daha göremediler fotoğrafları ama beni FHM'e yakıştırdıklarından eminim.

Reşit olmak insanda farklı duygular yaratır. Sen kendini nasıl hissediyorsun, büyüdüğünü düşünüyor musun?

Sence bundan sonra hayatında neler değişecek?


18. yaşın verdiği bütün güzellikleri taşıdığıma inanıyorum ve biliyorum ki bir çok insan bu yaşta olmak ister. Büyüdüğümü, serpildiğimi hissediyorum. Bundan sonrada hayatım pozitif yönde tam gaz devam edecek.
Biz de öyle düşünüyoruz.

Lisedeyken kuskusuz okulun en güzeli kızı sendin, değil mi?
Çok çıkma teklifi alır miydin?


Bir atasözü vardır ya, "Görünen köy, kılavuz istemez" diye. Daha fazla açıklamama gerek var mı? Hem en güzel, hem de en popüler kızıydım, o kadar çok çıkma teklifi aldım ki, inanın sayısını hatırlamıyorum.
"50 Sarısın" programı bitti, televizyon kariyerine doğru yerden başladığına inanıyor musun?
Bence harika bir yarışmaydı, çıkışımı doğru yerde yaptığımı düşünüyorum. Özellikle Fatih Aksoy ve Medyapım ailesiyle çalışmak onur vericiydi. Zaten başka projeler ve buna bağlı olarak teklifler var, yeni sezonda da Medyapım ailesiyle güzel işlere imza atacağıma inanıyorum.

"Dünyanın en seksi 100 kadını" yarışmamızda üçüncü oldun. Sence bir erkek neden Avsa'ya oy yollamıştır?


Bütün samimiyetimle söylüyorum, üçüncü olduğumu duyduğumda çok mutlu olmuştum. Dünyaca ünlü o kadar yıldızın arasından sıyrılıp üçüncü olmak gurur verici bir şey. Bence erkekler beni çıtır buldukları için oy atmışlardır. Bu arada buradan da sizin aracılığınızla FHM okurlarına ve oy yollayan herkese çok teşekkür ederim.
Hayatında biri var mı? Klişe bir tip kavramın var mı? Mesela "Esmer olmazsa olmaz!" gibi...
Hayır, yok! Okuyucular buna cok sevinecek...
Başarılı ve akıllı erkeklerden hoşlanırım. Tip olarak olmazsa olmazım yok. Yeter ki enerjisi yüksek olsun ve beni çeksin...
Yani bizim ekip gibi? Neyse, Avsa başarılı bir sevgili midir?
Başarılı bir sevgili olabildiğime inanıyorum, gerçi bundan evvel çok erkek arkadaşım olmadı.
Ama erkek arkadaşım olacak kişi, güzelliğim ve zekamın buluştuğu o noktadaki Avşa'yı tanıyınca, hayatı boyunca beni ve yaşadıklarımızı unutmayacaktır.
Erkeklerin sana daha çekici görünebilmek için ne yapmaları gerektiğini söyleyebilir misin?
Abartmamak şartıyla komik olsunlar.

Bir de sürprizlere bayılırım! Kendini seksi buluyor musun?
Hem seksiyim, hem de güzelim.
Peki, en cok nereni beğeniyorsun?
Yüzümün ve bacaklarımın hastasıyım desem?
10 puanlık bir secim! Çekimdeyken müzikle aranın iyi olduğunu öğrendik. Şarkıcılık hikayeni anlatsana...
Aslında teyzem müzikle ilgileniyor.
Ben de sürekli onu dinlemeye giderim. Teyzemin ricasıyla bir gün ona vokal yapmaya başladım ve AVSA aldığım tepkiler gerçekten çok olumluydu.
Teklif gelince, sahneye attım kendimi ve şu an ekstralara gidiyorum. Önümüzdeki aylarda single'la piyasaya çıkacağım.  
Sahneye çıkmak insana cok şey öğretiyor, değil mi?
Her mesleğin insana öğreteceği birçok şey vardır. Şarkıcılığın da çok farkı yok bence.
Sadece sahneye çıkmakla olmaz, gezmek görmek öğrenmek gerek! Aşk adına sıra dışı bir şey yaptın mı? Yapmadıysan kendinde öyle bir potansiyel görüyor musun diye sorayım?
Hayır, yapmadım. Herşey karşıma çıkacak insana bağlı ama yine de aşk için herşeyi yapacağımı sanmıyorum.
Büyük konuşma bence. (Gülüşmeler) İlişkilerin bittiğinde depresyona girer misin?
Hayır, girmem ama o insana hak ettiğinden fazla değer verdiğim için kendime kızarım.
Ağlamak ise bence acizlik ve zayıflıktır, asla hiçbir erkek için ağlamam! Hala büyük konuşuyorsun ama anlaşıldı, seni durduramayacağız.
Eklemek istediğin birşeyler var mı?
Sizin aracılığınızla Filiz Akın'a sevgi ve saygılarımı iletmek istiyorum. Gerek özel hayatımda, gerekse TV çekimlerinde olsun beni kendisine çok benzetiyorlar.
Bu durumdan gurur duyuyorum, en yakın zamanda da kendisiyle tanışmak isterim.
"Bir erkek için ağlamak, ve zayıflıktır.
Ayrıca benim gözyaşlarını çok kıymetlidir, hiçbir erkek için heba etmem!" "Lisedeyken okulun nem en güzel hem de en popüler kızıydım. O kadar çok çıkma teklifi aldım ki, inanın sayısını bile hatırlamıyorum
FHM                                                                           (Resimleri büyütmek için üzerine tıklayın)

Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Top