0
Kendinizi ne zamandan itibaren biliyorsunuz 3-5-7 hangisi, üç yaşında yaptıklarınızı biliyormusunuz, hatırlıyormusunuz? Nasıl biriydiniz, neler olmuştu, sizi etkileyen neler vardı, nasıl bir çocuktunuz?Kaçımız bu sorulara net cevaplar verebeliriz?

Ben küçüklüğümü iyi bilirim desem yalan olur bildiğim şu var 27 yaşıma kadar küfür nedir bilmezdim.Hayat şartları beni öyle bir hale koyduki küfür eder biri oldum.Eee ne oldum demiycen ne olacam diyeceksin. Başlık tam bana göre aynen öyleydim melek gibiydim bir kanadım eksikti ama insanların davranaşıları melek olan benim evrim değiştirip yavaş yavaş şeytana döndürme çalışmaları sürüyor.Önümüzdeki yıllarda bunu başaracaklar gibi tabiki temennim inş başaramazlar ama herşey bizim istediğimiz gibi olmuyor değilmi?

Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Top