0
Eski baharat kız mutluluğun sırrını kadınlarla paylaştı.

Seks oyuncağı edinin

Eski Baharat Kız Mel B, cinsel mutluluğunun sırrını kadınlarla paylaştı.
Yeryüzünde kadınların yüzde 75'inin hiç orgazm olmadığını anlatan haberler okuduğunu söyleyen Mel B. "Bu beni hayrete düşürdü. Çünkü bana göre iyi bir seks
yaşantısına sahip olmak kesinlikle gerekli" diye konuştu.

Kadınlara mutlu bir yaşam için seks oyuncaklarını öneren Mel B. kendisiyle ilgili bir itirafta da bulundu; "Benim de bir seks oyuncağım var. Pocket Rocket adlı bir
vibratörüm var ve ben onunla keyifli anlar yaşıyorum" diye konuştu.


(Hürriyet)

Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Top