0

İlkkez bu görüntüleri görecek ve çanakkale destanına verdiğimiz değeri görünce üzüleceksiniz. Bu resimlerde düşman askerlerinin çıkartma esnasında kullandıkları, filikalar, kayıklar deniz araçlarının askerlerimiz tarafından batırılmış halleri öylece duruyor aradan geçen 100 yıl ve denizin tuzlu suyuna doğanın zor koşullarına rağmen hala durmaktalar. Oysa onları gün yüzüne çıkartıp sergileseler gelen ziyaretçiler ogünün araçlarını ogün nasıl saldırdıklarını daha anlıyabilecekler. Çanakkale savaşının ardından geçen onlarca yıla rağmen kimsenin sahip çıkmaması ne acı ! . Gittim yakından baktım ellerimle inceledim gözlerimle inceledim okadar yıl geçmesine rağmen okadar kalın demirden araçları nasıl yüzdürdüler paslanıp erimesine rağmen hala ayakta durabilmekte olmaları ilginç geldi bana.






Askerlerimiz tarafından batırılmış


Türk mevzisi çok kalın betondan yapılmış hala dimdik ayakta
Bu yazı dizisinin 1.2.3. de var onlarada bakıp çanakkalede görmediklerinizi bilmediklerinizi görebilirsiniz.



ÇANAKKALE' DE bilmedikleriniz görmedikleriniz -1




ÇANAKKALE' DE bilmedikleriniz görmedikleriniz -3










Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Top